My mood recently

Tuesday, December 14, 2010

Pernahkah anda...

Ye..pernahkah anda rasa haus sampai tahap nak nangis. T_T

Saya bukan cakap main-main. Ini realiti. Tolonglah saya. T_T

Mungkin ini ujian DIA bagi pada saya... T_T

Walaupun nampak berat...tapi...tak tertanggung rasanya...apa yang DIA cuba sampaikan nih???

Saya sekarang sudah 22minggu mengandungkan anak kedua saya. Kalau nak dibandingkan anak pertama. Masalah pemilihan makanan, minum, tiada masalah. Tapi sekarang. Saya memang bermasalah besar dengan pemilihan air. Saya tak lalu minum air masak. Air suam. Air panas. Air kopi. Air horlick. Air susu. Semua memang tak lalu. Segala macam jenis air saya dah cuba. Ada jugak sesetengah air yang saya nak cuba tapi tak berani. Sebab saya dah tahu akibatnya. Saya tak boleh minum air manis. Tapi tak boleh pula minum air masak. Apa saya nak buat nih...

Ya Allah...berilah aku kekuatan dalam menghadapi segala dugaan yang Engkau berikan... Aminn...

No comments:

Post a Comment

Komen?? Pendapat? Kongsi cerita?? Write everything here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...