My mood recently

Monday, December 13, 2010

Hari ini 'HARI LAHIR' suami saya yang ke...32 tahun...hehehe

...sambungan dari entri siang tadi.... saya nak kongsi ape yang saya buat untuk SI DIA....

dari awal bulan..masuk ke awal minggu lepas..terfikir-fikir nak buat ape...walaupun penat..tak larat and demam..saya berserah padanNYA..mungkin dengan izinNYA..ada lah sesuatu saya boleh buat untuk die... tanda kasih saya pada dia...tanda sayang saya pada dia...tanda terima kasih saya pada dia..kerana sudi menjadi teman hidup saya dunia akhirat...melayan kerenah saya....mengikut kehendak saya...mengikut rentak saya...dan berubah untuk saya... terima kasih
'abang'

tada...!!!
kek kecik pelengkap hari,
last minute jumpe wallet!
buat ganti wallet baba yg dah 3 tahun baba guna...since kite kawen...

tgk tuh..dan dan tukar...
suke tak??!

eh eh...yang ni pun ade... tgk tuh...dah nak hancur kad kahwin kite...

sekian....

tapi..penambah cerita...
masa fetch Amsyar dekat taska..badan Amsyar panas...die tibe-tibe demam..sian die...

No comments:

Post a Comment

Komen?? Pendapat? Kongsi cerita?? Write everything here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...