My mood recently

Wednesday, May 18, 2011

Permata hati saya

.
My lovely
ALIYY IYMAN BIN ASRAF


44 days berlalu....saya dah selamat bersalin anak ke-2....

Segalanya berjalan dengan lancar...
Saya bangga dengan diri sendiri...saya tabah..saya kuat semangat...

Terasa banyak yang ingin dikongsi bersama...tp masih memerlukan masa untuk mengarang dan menyusun satu persatu...tp tak hairan la kalau tetibe memang tak tertulis langsung..hehehe...

Pasal anak ni, betullah kata orang. Setiap anak semua lain-lain. Dari saat kita mengandungkan dia, lahirkan dia sampailah masa kita besarkan dia..semuanya lain.. Begitu agungnya anugerah yang DIA beri selepas apa yang jadik 9 bulan yang lalu...

Saya bersyukur padaMU....

No comments:

Post a Comment

Komen?? Pendapat? Kongsi cerita?? Write everything here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...