My mood recently

Thursday, August 23, 2012

TIPU...Raya dah la...

Hah! Sape tipu? Sape? Sape?

*Muka bersalah*

 "Saya...."

 --------------
Hah memang saya pown! I did promise myself, that i will bloging like hell when i own a lappy. Tapi saya mungkir janji. Saya tipu. Ghopa2nya. Saya tak heran pun walau lappy di sebelah mata. Haremnya nak menaip. Teruk sungguh saya ni kan. Patutla takde reader yang heran nk membaca 'blog cabuk' aku ni ha.

Sejak-sejak dah beranak dua everything tak sempat. Since tukar keje, environment tak menggalakkan saya blogging. Not like previous company. I can do whatever i want. Now, kalau nak merewang2 dengan lappy cuma kat rumah je. If kat rumah, you know la kan. Even ade kakak bibik, i still busy. All because i'm not giving her the authority to control my house. So pe2 pn mesti guidance by me. Instruction by me. And my kids, i still manjakan seperti biasa dan melayan mereka seperti biasa. Tetap memasak dihujung minggu. Masih pegang vacum, penyapu dan segala-gala tugas isteri saya tetap tak tinggal. I threat her as my assistant in the house. Mane yang saya tak sempat and tak dapat nak buat. She will do. So itulah saya. Kat rumah, kalau tak masak. Sibuk melayan anak. Kalau tak melayan anak, adalah housework yang saya buat.

So i don't have a lot time. Begitulah ceritanya. But i still a silent reader. Dapat baca tapi tak dapat ak comment. Sebab. Blogwalking kat ofis. Bila nak comment je kuar skrin merah. So CANO??

Saya suka baca blog orang. Syiok! Happy to see people happy.
Sometimes rasa macam2 nak share story mory. Tapi tak sempat. Banyak nak share, pasal kids, mom, boss, work, house and macam-macam lagilah. Apakan daya...tak dan.

Tapi e-card saya sempat buat. Hehehehe...Selamat Hari Raya kawan-kawan!
Hope its not to late yah!


No comments:

Post a Comment

Komen?? Pendapat? Kongsi cerita?? Write everything here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...