My mood recently

Friday, March 11, 2011

Blogger cabok!!

Ye itulah saya! Mengaku tanpa segan silu.

Dengan erti kata lain.

Saya BUKAN BLOGGER terhebat.

Chewah! macam tajuk filem melayu 'Saya tak bodoh'. Pernah dengar?

Ha.. talking about that movie. Korang rasa tak lagi sedap kalau tukarkan tajuk tuh jadi, 'Aku bukan dungu'. Macam menarik je.(i think!)
Maksud lebih kurang. Cuma ayat lebih classy? (Perasan ye!)


Okeh, back to my title for this entry.

Ya!

Blogger cabok! Sebab? Saya tak hebat.

Saya memang bukan 'Blogger' terhebat. Cita-cita mungkin ada, tapi sangat yakin tak kan tercapai. Kenapa?

Saya bukan hari-hari blogging.

Dan bila ada masa nak blogging, masa tu cukup-cukup sekadar untuk masukkan entry yang sangat.'Dull'.

So nak menjengah blog orang lain pun hanya bila saya sempat. Senang cerita, i'm a silent blogger, reader and writter.

Apa yang suka di'blogging'kan??
Apa-apa saja. Yang ingin dikongsi. Menulis untuk diri sendiri. So HEBAT untuk diri sendiri jek. hehehe...

Kadang-kadang superb jeles tengok orang boleh kerap blogging wutever they want. Aku?!
Sungguh tak berdisplin dan konsisten. Ada hati nak berjaya. T_T

Masalah biasa akan berlaku. Topik dah ada. Entry dah ada. Tinggal nak copy and paste jek.

Tapi masih tidak berjaya nak menempelkan dalam blog sendiri. Tempat penyimpanan content-content entri semuanya bersemadi dalam Gmail draft box. HA?! Ye. Memang itulah kerja saya. Simpan banyak-banyak sampai semuanya jadik outdated. Lepas tuh. Delete. Hahaha.

Banyak yang ingin dikongsi. Tapi tak berjaya nak sematkan dalam blog sendiri. Hampas!!

Tengok je la dalam February 2011 nih. Kontot sungguh senarai entri yang dimasukkan. Itu pun sebab ada event. Sebenarnya, lepas-lepas tuh banyak sangat draft entri yang tak berjaya dikomersial kan. Kasihan mereka. Mereka tak bersalah. Yang bersalah adalah saya. Si blogger cabok! (,^^)

Jadi saya harap, orang tak bosan dengan saya.
Berkata dalam hati tak sedar diri. Huahuahuahua...

Saya meng'expose' diri.
Gambar dikala bosan sorang-sorang dalam kereta ditengah-tengah traffic jam di Jalan Ampang-Jalan Tun Razak.
Dari jam 5.30ptg keluar ofis, pukul 7.30pm baru sampai di nurseri Amsyar. Sian anak umi.


** Err...even entry ni pun dah dikarang few months ago. (,^^) BANGGA. Arini dapat tepekkan topik inieh... gugugugu...

No comments:

Post a Comment

Komen?? Pendapat? Kongsi cerita?? Write everything here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...