My mood recently

Sunday, April 12, 2020

Hobi Saya

Heh! Macam tajuk sekolah rendah daaaa....

Tak pasti. Bila dikaji-kaji selidik. Dan cuba membandingkan married vs non-married you will see the trend of hobbies change in your life. 

Ye. Itu yg berlaku pada saya. Dan sama juga berlaku pada sekeliling saya. 

Ketika kita diusia remaja and late remaja (aku tak tahu nak bg term ape :P). Most of things yang kita minat sume yang men'enjoy'kan diri kita-

# Jalan-jalan dengan kawan-kawan..konvoi..
# shopping bile duet terlebih..
# tgk wayang bile movie baru kuar....kalau boleh kitelah nak jadik org first tengok kan!
# lepak-lepak ngan member-member kat gerai makan..or mane-mane restoran mamak..
# segala gadget-gadget suma kita sangat up-to-date..ade mende baru je nak explore..
# Ha, fesyen pun antara top Interest among youngster kan. 
# layan drama korea jepun sampai lebam-lebam mata..bagi yang gegirlss..
# layan online komik or movie-yang best-best...
# yang penting kul 12 tido tuh...kire awal lah utk time tido.

Mungkin ada lagi yang saya tertinggal...tapi itulah antara yang paling saya ingt. Heh, saya pun penah remaja jugak.

Bila tengok orang tua kita suka bercucuk tanam, suka morning walk, baca surat khabar, suka memasak, suka decor rumah...mesti pernah satu ketika dulu cam kita terpikir, bosannya nak buat kerja-kerja tu semua. But true enough, i'm there now.

No comments:

Post a Comment

Komen?? Pendapat? Kongsi cerita?? Write everything here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...