My mood recently

Friday, June 13, 2014

Basi.

Uish. Hampir setengah tahun xmenjengah blog cabuk nih.

Hadoyyaii...

Actually ade few entries yg dh bersarang duduk dlm draft box. Terbengkalai macam tu. Kenapa? Nak post pon. Cerita dah basi.

Haish ntahla. Nak kata anak ramai. Baru dua. Ade org berderet ramai pn masih teguh menjamu pengikut setia mereka dgn nukilan-nukilan menggamit jiwa. Chewah!

Alahai.

Nak mula dr mana pn xtahu. Nak cerita ape pn tak tahu. Banyak sangat kebasian cerita yang ingin dikongsi.

Tp jangan marah kalau dalam masa sehari ni bertalu-talu entry di'submit' kan. Hahaha. Cayo je lah. ^_^

Since everyones go mobile. Tak teragak2 jugak la aku pun nk memobile kan diri tuk blogging ni. Ni nak habaq yg tgh mobile writing the story yg tah hape2 nih.

Ye. Masa senggang (eh, betul ke eja ni?) memang susah nak ada. Pagi dah beserabut. Balik dah penat. Hadap jem 1jam lebih pergi dan balik kerja. Busy dengan kerenah anak-anak. End up, kalah dengan tido melayan penat sepanjang hari.

Weekend?
Haish lagi la. Macam macam nak settle. Itu ini. Dan time tu lah nak mewujudkan diri dimata anak-anak after most weekdays hours duduk dengan orang. Spend time together. Yes. Itulah. Tapi klu xkemane mane la.

Nah satu pix keluarga untuk tatapan diri sendiri.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Komen?? Pendapat? Kongsi cerita?? Write everything here...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...